4:18 PM

Kocie oko na wieczór w neutralnych kolorach.

Hej

Dzisiaj zamiast muzycznego piątku (dwa wcześniejsze posty z tej kategorii znajdziecie tu i tu), mam dla Was kolejny makijażowy post. Dziś miałam trochę więcej wolnego i postanowiłam umilić sobie czas makijażem. Wykonałam kocie oko i w połowie cut crease. Taki makijaż maksymalnie powiększa oczy i sprawia, że nasze spojrzenie jest zalotne i tajemnicze.

Do wykonania makijażu użyłam (kolejny raz) paletki Zoeva Naturally Yours, co tylko potwierdza jak bardzo ją polubiłam i jak bardzo jest ona uniwersalna.

Aby wykonać taki makijaż, polecam po pierwsze, zacząć malowanie od oczu, po drugie posłużyć się taśmą/plastrem, którym odmierzymy sobie gdzie ma kończyć się nasze cieniowanie. Ja tak zrobiłam i dzięki temu, kreski wyszły równo, a nakładając czarny cień przy krawędzi taśmy, mamy idealnie wycieniowany "ogon" naszego makijażu oka. Poza tym zaczęcie makijażu od oczu jest bardzo wygodne w przypadku bardziej skomplikowanej pracy z cieniami, szczególnie ciemnymi. Jeśli coś nam się osypie, czy wyjdzie nierówno, możemy zawsze wyczyścić obszar pod okiem i wyrównać później korektorem. Podczas wykonywania tego makijażu, czarny cień z paletki Zoevy nie osypał się ani trochę, więc kolejny raz jestem przekonana o wysokiej jakości cieni.

A teraz czas na zdjęcia! Mam nadzieję, że macie w planach jakieś weekendowe wyjście i skorzystacie z mojej propozycji makijażowej. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba takie kocie oko i jak zwykle zachęcam do subskrypcji mojego kanału youtubowego:)

12 comments:

  1. Jaki cudowny makijaż ;o Bardzo do Ciebie pasuje ;)

    ReplyDelete
  2. Cóż za spojrzenie i makijaż piękny !!!

    ReplyDelete
  3. Przepiekny makijaz. Chciałabym umiec tak!

    ReplyDelete
  4. Niesamowity makijaż! Od jakiegoś czasu obiecuję sobie, że kupię sobie paletkę Zoeva ale niestety zawsze są jakieś inne wydatki :(
    Masz ciekawą buźkę kochana, przyciągasz wzrok więc dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam cieplutko
    https://wkomenda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam i również obserwuję Twojego bloga:)

      Delete
  5. Uwielbiam takie makijaże 😊

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger