5:11 PM

Wrzosowy makijaż wieczorowy | GIORGIO ARMANI, FREEDOM, MIYO, AVON, KOBO, GOLDEN ROSE, NYX

Hej,

Ostatnio miałam pracowite kilka dni. Niedawno nagrałam dwa tutoriale, przygotowałam dwa posty na bloga, w tym jeden pojawi się już jutro (muzyczny piątek). A dziś udało mi się przygotować video tutorial z makijażem w kolorach wrzosu - coś idealnego na wrzesień. Wykorzystałam technikę spotlight, czyli przyciemnione zewnętrzne i wewnętrzne kąciki oczu, oraz błyszczący akcent na środku powieki.


Jako bazy użyłam kredki Avon Super Shock w odcieniu Raw Plum w przepięknym śliwkowym, głębokim kolorze. Kredka jest miękka i idealnie się rozciera ale też szybko zasycha więc trzeba pracować z nią szybko.
Na to nałożyłam cień z Miyo - 16 Diva, czyli jasny fioletowy róż, który posłużył mi jako cień przejściowy. Następnie przyciemniłam kąciki odcieniem z Freedom Makeup Brights 228 - głębokim intensywnym fioletem o satynowym wykończeniu i aksamitnej konsystencji. Cień rozcierał się idealnie, a ułatwił to pędzelek Zoeva 225.
Dodatkowo pogłębiłam cieniowanie czarnym, matowym cieniem z paletki Zoeva Naturally yours, Timeless Chic i użyłam pędzelka MBrush 07.

Na środek powieki nałożyłam na klej do cieni Glam glue, sypki pigment z Kobo w odcieniu Sea Shell, którego perłowe różowo złote drobinki idealnie komponują się z fioletem. Ten cień nałożyłam również w sam wewnętrzny kącik w cely rozświetlenia.

Makijaż dopełniają usta utrzymane w tonacji wrzosowej. Konturówka Golden Rose 520 oraz Nyx Soft Matte Lip Cream w odcieniu Prague, stanowią idealną i przede wszystkim trwałą kombinację kolorystyczną.

Pełną listę kosmetyków możecie zobaczyć pod filmikiem na youtubie.


Zachęcam do subskrypcji kanału:)

9 comments:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger